並不想揣測你心裏、可有我姓名。

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤Am not complex nor simple.我不复杂,但也不简单。

2012年6月8日星期五

若是注定发生,必会如你所愿。

 Never expect, never assume, and never demand. Just let it be, because if it's meant to be, it will happen the way you want it to.
永不期待,永不假设,永不强求。顺其自然,若是注定发生,必会如你所愿。





没有评论:

发表评论