並不想揣測你心裏、可有我姓名。

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤Am not complex nor simple.我不复杂,但也不简单。

2012年4月22日星期日

Pixie Lott-Dancing on my own (Feat.GD&TOP) 中文歌词


[GD]
 You know I’m trying to make it happen for us right now
你知道我現在正在努力,讓它發生在你和我之間
I got to do what I got to do, for me and you
我該怎麼做,該怎麼做,對於你和我

[TOP]
I remember we were living like Kings and Queens我記的我們曾經過的像國王跟王后一般的生活
In the little tiny castle made of hopes and dreams我們住在由希望跟夢想構成的小小城堡裡
It was destiny, It was meant to be這曾是命運,這是命中注定
We were so complete, the perfect team我們曾是如此完整,如此完美的一對

[GD]
Then suddenly there’s a glitch in the system但是突然之間,有個差錯出現在這裡面
And between us is a big strip of distance在我們之間,有一個極大的距離
They say it supposed to make the heart grow fonder他們說,這應該會使得心裡滋長出更多的情感
For more like I can tell it couldn’t be wronged我會說,它不能是委屈,對於更多的喜歡

[Pixie]
A little bit of more goes a long way還有一些要走的長路

[TOP]
A little bit of right goes the wrong way還有一些正確的愛走向錯誤的路
[Pixie]
I keep giving, you keep taking我持續的給予,你持續的帶走
[GD]
I’m trying to make a living be patient我持續的耐心的等待


[Pixie]

I just don’t do where to go
我只是不知道可以去哪
So I’m dancing on my own所以我獨自一人跳舞著
I've been waiting way too long
我已經在等待的路上許久 
Dancing on my own
在這獨自的跳舞著
Play one more so-o-o-o-o-ong (come on)再撥一首歌吧
So-o-o-o-o-ong (I’m coming back)
再一首
So-o-o-o-o-ong再一首But you are not coming
但是你還是沒回來
So-o-o-o-o-ong
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首So-o-o-o-o-ong
再一首
But you are not coming home
但是你還是沒回家

[TOP]
Listen,
聽著
[GD]
I don’t want you dancing by yourself我不希望你獨自一人跳舞著
And I don’t want you picturing yourself with someone else
我也不希望你跟其他人合照
I know I made some promises and honestly I wanna我知道我做了一些承諾,還有老實說,我想要的
just to work out
只是找出一個答案
I didn’t know the shining star I found was ‘bout to burn out
我過去不知道那顆我找到的閃亮的星星,即將要燒毀
So what now? We go around like a record那麼現在呢我們像唱盤一樣持續播放著
I’m feelin disconnected and you’re feelin disrespected我覺得我們支離破碎,你覺得你不被尊重
I don’t know how this gonna wrap up我不知道這要如何緩和這關係
But till I’m home you should turn that track on
但是你應該開起那條路,直到我回家


[Pixie]
And that’s all I get from you
這就是我從你那裡得到的一切
But I give my all to you
但是我給你我的所有
See you
而你
[GD]
And that’s all I hear from you 這就是我從你口中聽到的


[Pixie]
I just don’t do where to go
我只是不知道可以去哪
So I’m dancing (come on girl )on my own(G is listen to you)
所以我獨自一人跳舞著
I’ve been waiting way too long (I wouldn’t you dancing alone)
我已經在等待的路上許久
Dancing on my own
在這獨自的跳舞著
Play one more so-o-o-o-o-ong
再撥一首歌吧
One more song
再一首歌
So-o-o-o-o-ong (come on)
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首
But you are not coming (I’m coming home)
但是你還是沒回來
So-o-o-o-o-ong(I’m coming home)
再一首
So-o-o-o-o-ong (tell you I’m coming home)
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首
But you are not coming home
但是你還是沒回家

[TOP]
I always think about her
我總是想著關於她的一切
Try to not over think about her試著不要過度的思念她
I Always dream about her
我總是夢到關於她的一切
Try not to dream about her試著不要去夢到關於她的夢


I feel so lost without her
我覺得像是錯過什麼,如果沒有她
I try to come home
我試著回家
And it’s so hard being out on my own這是如此難受,當我一個人走在路上
It breaks my heart to leave you alone留下你一個人使我心碎

[Pixie]
And thats all I get from you
而這就是我從那裏得到的所有
But I give my all to you
但是我給你我的所有

[TOP]
And that’s all I hear from you然後這就是我從你口中聽到的 


[Pixie]
I just don’t do where to go
我只是不知道可以去哪
So I’m dancing(dancing) on my own
所以我獨自一人跳舞著
I’ve been waiting way too long(I don’t want you dancing alone)
我已經在等待的路上許久
Dancing on my own
在這獨自的跳舞著
Play one more so-o-o-o-o-ong (play one more song)
再撥一首歌吧
So-o-o-o-o-ong (I’ll be home)
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首
But you are not coming (yaaaa)
但是你還是沒回來
So-o-o-o-o-ong
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首
So-o-o-o-o-ong
再一首
But you are not coming home
但是你還是沒回家

[TOP]
I tell you I’ll be home
我說我即將要回家
I tell you I’ll be back
我說我即將要回來
 
[Pixie]
One more song
再一首歌
So you go home
那麼你回來了

[GD]
I tell you I’ll be home
我說我即將回家
I tell you I’ll be back
我說我即將回來了
I tell you I’ll be back ,girl
女孩,我說我即將回來了
I tell you I’ll be home
我說我即將回來了
王冠Dida綜合國
I just don’t do where to go

我只是不知道可以去哪

So I’m dancing on my own

所以我獨自一人跳舞著

I've been waiting way too long

我已經在等待的路上許久 

Dancing on my own

在這獨自的跳舞著
看了歌词后大爱阿~~~








没有评论:

发表评论