並不想揣測你心裏、可有我姓名。

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤Am not complex nor simple.我不复杂,但也不简单。

2012年5月26日星期六

爱情是灯,友情是影子。

Love is light and friendship is shadow.When the light breaks,you'd find you are surrounded by shadow.Friends,who will give you strength in the end. 
爱情是灯,友情是影子,当灯灭了,你会发现你的周围都是影子。朋友,是在黑暗时候给你力量的人。





没有评论:

发表评论