並不想揣測你心裏、可有我姓名。

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤Am not complex nor simple.我不复杂,但也不简单。

2012年1月17日星期二

看我的。

There are so many people out there who will tell you that you can’t. What you’ve got to do is turn around and say “watch me”.
外面有那么多人告诉你你不行,而你要做的只是转身走开,说一句“看我的”。





没有评论:

发表评论