並不想揣測你心裏、可有我姓名。

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤I understand. I just don’t care. 我明白,只是,我不在乎。❤

❤Am not complex nor simple.我不复杂,但也不简单。

2012年1月17日星期二

犯错是人生的一部分。

Mistakes are part of life. You should be more worried if you didn't make them because that means you aren't growing or learning. 
犯错是人生的一部分,一旦你不再犯错,就应该开始警惕了,因为这意味着你没有进步,没有学到新的东西。





没有评论:

发表评论